Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Durumu the Forgotten 10 Heroic ...
2018 jun. 01

Taktika > Throne of Thunder > Jin'rokh the Breaker - Jin'rokh the Breaker HC - Horridon - Horridon HC - Council of Elders - Council of Elders HC - Tortos - Tortos HC - Megaera - Megaera HC - Ji-kun - Ji-kun HC - Durumu the Forgotten - Durumu the Forgotten HC - Primordius - Primordius HC - Dark Animus - Dark Animus HC - Iron Qon - Iron Qon HC - Twin Consorts - Twin Consorts HC - Lei Shen - Lei Shen HC - Ra-den (HC)

Throne of Thunder raid hetedik bossaDurumu the Forgotten 392,5 Milla HP-val..


Lei Shen megparancsolta a mágusainak, hogy hozzanak létre egy olyan lényt, mely képes belelátni alattvalói szívébe és képes észrevenni az árulás jeleit. E parancs lapján adtak életet Durumunak. Ez az intelligens entitás makacsul engedelmeskedett mestereinak egészen a Thunder King haláláig, ekkor nyoma veszett a citadella folyosóinak labirintusában.


Setup:

2 Tank

2-3 Healer

5-6 DPS

 

   
Hard Stare: Durumu ezzel a támadással 150% weapon damagenek megfelelő (~ 500.000) Physical damaget okoz a célpontjának. Ezen kívül Serious Wound és Arterial Cut Debuffot tesz fel.
   
Serious Wound: a Debuff stackenként 10%-kal csökkenti a playert ért Healeket.
   
Arterial Cut: ez a Debuff 60.000 Physical damaget okoz a playernek 1 másodpercenként és nem jön le addig, amíg 1x  max hp-ra nem healelték.
   
Gaze: ha nincs player Durumu közvetlen közelében, akkor sorozatosan 50% weapon damagenek megfelelő (~ 225.000) Physical damaget okoz mindenkinek.
 
Disintegration Beam: Durumu egy sugárnyalábot lő ki maga elé, aki hozzáér a sugárhoz, az azonnal belehal. A sugár fenntartása közben Durumu lassan fordulni kezd az egyik irányba és a hozzá kapcsolódó Cross Eyeok egy labirintist hoznak létre az Eye Shore képességből.
   
Obliterate: ha 10 perc eltelte után Durumu még él, ezzel a képességgel mindenkit megöl.
Cross Eye: ezek a szemek egy lika ködből labirintust hoznak létre a földön, amit Eye Sorenak neveznek.
 
Eye Sore: ha a player olyan területre lép, amit ez a lila kígyó mintázatú dolog borít, akkor az 160.000 Arcane damaget okoz 1 másodpercenként.
   
Mind Daggers: minden olyan aktív szem, ami nem Cross Eye 40.000 Arcane damaget fok okozni egy véletlenszerűen választott playernek
   
Light Spectrum:  Durumu leidéz 1 piros, 1 kék és 1 sárga szemet, amik a színüknek megfelelő fénysugarat lőnek ki, ezek 1-1 playerre fókuszálnak. A piros és a kék fénysugár a playert követi, a sárga viszont egy véletlenszerű irányba indul el. A fények segítségével fel lehet kutatni a hozzájuk tartozó, alapból láthatatlan lényeket (piros- CrimsonFog, kék- Azure Fog). Ezek a fénysugarak addig maradnak meg, amíg mind a 3 Crimson Fog el nem pusztul.
   
Infrared Light: ha senki sem áll a piros fényben, az 200.000 Fire damaget okoz mindenkinem. Ellenkező esetben 166.666 Fire damaget okoz 2 másodpercenként a piros fényben álló playereknek, ez egyenlően oszlik el köztük.
   
Bright Light: ha senki sem áll a sárga fényben, az 200.000 Nature damaget okoz mindenkinek. Ellenkező esetben 166.666 Nature damaget okoz 2 másodpercenként a sárga fényben álló playereknek, ez egyenlően oszlik el köztük.
   
Blue Ray: ha senki sem áll a kék fényben, az 200.000 Frost damaget okoz mindenkinem. Ellenkező esetben 166.666 Frost damaget okoz 2 másodpercenként a kék fényben álló playereknek, ez egyenlően oszlik el köztük.
Crimson Fog: alapból láthatatlan Addok, csak az Infrared Light piros csíkjában válnak láthatóvá.
   
Caustic Spike: a Crimson Fog tüskét lő egy véletlenszerűen választott playerre, amikor látható, ez 80.000 Fire damaget okoz.
 
Crimson Bloom: ha a Crimson Fog kikerül a piros fénysugárból, akkor használja ezt a képességet és 500.000 Fire damaget okoz mindenkinek.
Azure Fog: alapból láthatatlan Addok, csak az Blue Ray  kék csíkjában válnak láthatóvá.
   
Icy Grasp: az Azure Fog Frost damaget okoz mindenkinek, aki a Blue Ray kék sávjában áll.
 
Flash Freeze: ha az Azure Fog kikerül a kék fénysugárból, akkor felrobban, ezzel 500.000 Frost damaget okoz mindenkinek. Az Azure Fog akkor is használja ezt a képességét, ha meghal.
   
Biting Chill: ha a playerek megölnek egy Azure Fogot, az újraéled egy másik helyen
Mind's Eye: Durumu periodikusan egy Mind's Eyet hív le, ami Force of Will képességet használ.
 
Force of Will: a Mind's Eye azonnal kijelöl magának egy embert, akire fókuszál és belekezd a Force of Will betöltésébe. Bárki, aki a kijelölt területen marad a képesség végén, hátrarepül.
Hungry Eye: Durumu periodikusan egy Hungry Eyet idéz, ami Life Drain képességet használ.
   
Life Drain: a Hungry Eye véletlenszerűen kijelöl magának egy playert és 15 másodpercig szívja el a HP-ját, illetve erre az időre stunnolja is.Az elszívott HP-t Durumuéhoz adja. A képesség annál több HP-t fog elszívni, minél tovább marad ugyanazon a playeren. A playerek beleállhatnak a képesség sugarába, így a szem tőlük fog Hp-t elszívni (a szem mindig a sugárban legközelebb lévő embertől lop HP-t).
Appraising Eye: Durumu periodikusan Appraising Eyet idéz meg, ami Lingering Gaze képességet használ.
   
Lingering Gaze: az Appraising Eye véletlenszerűen kijelöl 2 playert, majd ~3 másodperccel később kilő rájuk egy lövedéket, ez a lövedék 65.000 Shadow damaget okoz a becsapódás 15 yardos körzetében és egy lila tócsát hagy maga után az összecsapás végéig. Bárki, aki belép a tócsába 100.000 Shadow damaget kap 1 másodpercenként és 30%-kal lelassítja.

 

 

Walls of Ice: Durumu három jégfalat hoz létre ami megakadályozza a játékosok mozgását a platformon. A jégfalak több szakaszból állnak és linkelt HP-juk van. A szakaszok külön is leverhetőek.
Amber Fog : alapból láthatatlan Addok, csak a Bright Light sárga csíkjában válnak láthatóvá.
Amber Retaliation: Amber Fog minden 10% HP elvesztése után egyszer használja ezt a képességét. A Bright Light sávjában lévő játékosoknak 15.000 Nature sebzést okoz.
Burst of Amber: ha a Amber Fog kikerül a sárga fénysugárból, akkor használja ezt a képességet és 500.000 Nature damaget okoz mindenkinek.
Evil Eye: Durumu periodikusan egy Evil Eyet idéz, ami Dark Parasite képességet használ.
Dark Parasite: az Evil Eye véletlenszerűen kiválaszt egy játékost, majd egy parazitát tesz az áldozatára, amely másodpercenként Shadow damaget okoz. A sebzés egyre nagyobb lesz minnél tovább van áldozatán. Amikor leszedik ezt a DoT-ot hordozójáról, akkor ez a parazita átalakul, és egy debuff, Dark Plague lesz beéőle. Dispellezni kell!
Dark Plague: Egy debuff, ami a parazitából marad vissza. Amíg aktív 3 másodpercenként idéz egy Wandering Eye addot
Wandering Eye: Dark Plague által létrehozott add
Devour: Fixál egy random kiválasztott játékost, és 2 másodpercenként 50.000 Shadow damaget tol áldozatára , ráadásul az add bekapott sebzései tükröződnek a fixált játékoson is!

 

 

Első és lefontosabb változás az úgynevezett Colorblind fázisban van, amikor 80 másodpercen belül kell megkeresni a Crimson Fog addokat a szines fénycsíkban. Ha ez az adott időn belül nem sikerül, akkor Durumu azonal kasztolja a Obliterate képességét és kinyírja az egész csapatot. Másik változás szintén a colorblind fázisnál, hogy jön egy új add Amber Fog amik szintén egyéni, nagy raid sebzéssel járó Burst of Amber és egyéni Amber Retaliation képességel rendelkezik. További nehezítés az, hogy szintén a colorblind fázishoz kapcsolódva Durumu három jégfalat hoz létre, ami három szektorra osztja a platformot, ezzel megnehezítve a játékosok mozgását. Durumu új képsséget is kap, amit a Disintegration Beam fázis után használ adott játélosokon DoT-ként, egy parazita ( Dark Parasite ) formályában. Ez továbbiakban átalakul debuffá ( Dark Plague ), ami további addokat idézve ( Wandering Eye ) nehezíti a csatát.

 

 

Szokásosan a harc normál mód alapjaiból indul ki.

Két dolgot kell előre megbeszélni, fel kell osztani a csapatot a 3 szines fény csík kezelésére. A colorblind fázis alatt ezek az emberek a kiosztott csikban maradnak, megkeresik és leölik az adott csíkban lévő addot.

1 csapat a piros csíkba megy, ide az addozás és mobilitás miatt azok kerüljenek, akik tudnak saját self healeket használni, mehet 3 RDPS.

2 Csapat a sárgába csíkba mehet a melee és a maradék dps+1 heal.

3 csapat a kék csíkba megy a 2 tank+ 1 heal.

Másodsorban pedig a parazita kezelését beszéljük meg előre, hogy marad az áldozaton vagy dispellezük (erről részletesebben lentebb).

 

Tank a boss előtt többiek mögötte,melee max rageről üti a bosst a Life Drain képesség miatt, mivel itt lenni kell annyi helynek hogy valaki elé tudjon álni, a lila lövedékkel (Lingering Gaze) futás a platform szélére, lila tócsából spuli ki. A földre idézet lilás ködből jobbra vagy balra mind egy csak gyorsan ki kell állni!

 

A második részben a colorblind ( Light Spectrum) fázist 80 secen belül be kell fejezni, különben wipe, itt a lassan mozgó sárga csík képességei és abban megjelenő Amber Fog add priót élvez a többi leverendő addal szemben (itt a piros ranged csapat is besegíthet).

Ha valakire rákerül a sárga köd Parazitája ( Dark Parasite ), akkor előre el lehet dönteni hogy dispellezük az áldozatról, ezzel nagy raid sebzést válalva, egyrészt ugye akkor lejön a Wandering Eye add, amit óvatosan lehet csak sebezni a Devour képessége miatt, vagy egyszerűen ott hagyjuk és kihealjük az adott játékost (kb 20 secig van fenn áldozatán). Itt ha lehetőségünk van jó healerek mellett inkább hagyjuk az áldozaton és single healerekkel életben tartjuk az adott játékost. Ha mégis a második mellett döntünk akkor az add által fixált játékos kis trükkökkel segítheti a healereket ( Grounding Totem, spell reflect, stb. ). Itt azért nagyon fontos az hogy aki a parazitát megkapja az nem mehet ki a sárga ködön kívülre ( Burst of Amber )! Másik nagy segítség ebben az esetben ha a partyban van pala vagy rugó, és ha rájuk kerül a parazita, akkor esetükben azzonal dispellezhető a Dark Parasite, és az abból visszamaradó Dark Plague debuff utána 3 secen belül kezelhető Divine Shield vagy Cloak of Shadows képességgel!

 

Ha ezen túl vagyunk akkor ugye jön a következő nehezítés, amikor Durumu jégfalat idéz, ami Y alakban helyezkedik el. Osztott HP-juk van így aránylag jó AOE dps-el könnyen leverhető a 3 szára. Picit lehet variálni, hogy a melee a bosst targetteli és úgy AOE-zik, így a jégfal közelebbi targeteit is sebzi de a boss is halad, a ranged pedig csak a falat targetteli, annak is a platform széle felé eső tüskéit, és üti.

 

Life Drain sebzése + az ebből adódó Durumu heal itt már elég tetemes így mindenképpen kommunikáció és gyors reakció kell ennek kezelésére. Bár vannak erre hatásos karakterek akik képesek levédeni vagy immunitást adni ( Hunter, Mage...), de általánosan max. 3 stacknél senkin ne legyen több, ezért időben cserélgessünk.

Ha ezeket megfelőllően kezeljük akkor sikeres, bár nehéz killen vagyunk túl.

 

 

Tank (Blood DK) Heal (restoration Shaman) Dps
     
-

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016